Eye Tonuri de gri
Invert Mode Culori inversate
Link Linkuri subliniate
Keypad Navigare prin tastatură
Triangle Cursor negru
Triangle Cursor alb
Remove Circle Text mic
Add Circle Text mare
Refresh Resetare
Close Inchide
Email: dei@isdei.md
Call
Telefon: 022 253 106

Anexa nr. 1 la Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei vacante de administrator al Întreprinderii de Stat „Direcția pentru Exploatarea Imobilului”

Anexa nr. 1
la Regulamentul privind organizarea şi
desfăşurarea concursului pentru ocuparea
funcţiei vacante de administrator al
Întreprinderii de Stat „Direcția pentru Exploatarea Imobilului”
Bibliografia concursului în baza căreia se vor formula subiectele pentru proba de
interviu
1. Codul Civil al Republicii Moldova nr. 1107/2002;
2. Codul Muncii Republicii Moldova nr. 154/2003;
3. Legea nr. 246/2017 cu privire la întreprinderea de stat şi întreprinderea municipală;
4. Legea nr. 121/2007 privind administrarea și deetatizarea proprietății publice;
5. Legea nr. 133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
6. Legea nr. 29/2018 privind delimitarea proprietății publice;
7. Legea nr. 847/2002 cu privire la salarizare;
8. Legea nr. 148/2023 privind accesul la informațiile de interes public;
9. Legea nr. 113/2007 contabilității;
10. Hotărârea Guvernului nr. 743/2002 cu privire la salarizarea angajaților din unitățile cu
autonomie financiară;
11. Hotărârea Guvernului nr. 500/1998 despre aprobarea Regulamentului privind casarea
bunurilor uzate, raportate la mijloacele fixe;
12. Hotărârea Guvernului nr. 480/2008 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la
modul de determinare și comercializare a activelor neutilizate;
13. Hotărârea Guvernului nr. 483/2008 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la
modul de dare în locațiune a activelor neutilizate;
14. Hotărârea Guvernului nr. 351/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind
achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat;
15. Hotărârea Guvernului nr. 136/2009 cu privire la aprobarea Regulamentului privind
licitaţiile cu strigare şi cu reducere;

2
Anexa nr. 2
la Regulamentul privind organizarea şi
desfăşurarea concursului pentru ocuparea
funcţiei vacante de administrator al
Întreprinderii de Stat „Direcția pentru Exploatarea Imobilului”
Denumirea Întreprinderii de Stat „Direcția pentru Exploatarea Imobilului”
administrată de Agenția Proprietății Publice
Adresa juridică MD-2012, strada Vasile Alecsandri, nr. 78, mun. Chișinău, Republica
Moldova.
Fișa de evaluare a dosarelor candidaților
pentru ocuparea funcţiei vacante de administrator al Întreprinderii de Stat
Numele candidatului: _____________________________________________________

Nr.
crt.
Criterii Punctaj maxim Punctaj
acordat de
membrul
Consiliului
1. EDUCAŢIE ŞI FORMARE
(Se punctează forma cea mai înaltă de învăţămînt absolvită)
3
(a+b+c)
a. Studii superioare(se evaluează după ultimele studii
superioare deținute):
– de licenţă sau echivalentul acestora
– de master sau echivalentul acestora
– de doctorat
0,5
0,75
1,0
b. Cunoașterea unei limbi străine adițional limbii engleze (pct.5
subpct.6)
0,5
c. Perfecţionarea în domeniul de specializare: 1,5
(c
1+c2+c3)
c1. Cursuri de perfecţionare profesională în domeniul
managementului
0,5
c2. Cursuri de perfecţionare profesională în domeniul
economico-financiar, juridic
0,5
c3. Cursuri de perfecţionare profesională în domeniul de
activitate al Întreprinderii
0,5
2. EXPERIENŢĂ PROFESIONALĂ 7
(a+b+c+d+
e+f)
a. Experiență în funcție de conducere 2.0
b. Experiență în domeniul de activitate al Întreprinderii 1,5
c. Referințe profesionale (scrisori de recomandare) 1,0
d. Experiență în domeniul economico-financiar și/sau juridic 1,0
e. Experiență în gestiunea proiectelor investiționale de
dezvoltare a Întreprinderii
1,0
f. Implementarea proiectelor finanțate de partenerii externi 0,5
TOTAL (1+2) 10

___ _________________20__
3
Anexa nr.3
la Regulamentul privind organizarea şi
desfăşurarea concursului pentru ocuparea
funcţiei vacante de administrator al
Întreprinderii de Stat „Direcția pentru Exploatarea Imobilului”
Fișa de evaluare a interviului
Numele candidatului: __________________________________________________

Nr.
crt.
Tipuri de întrebări Punctajul acordat
de membrul
Consiliului
(de la 1- pînă la 10)
1. Competențe profesionale de importanță strategică:
a) abilități strategice
b) capacitate de analiză şi sinteză
c) capacitate de comunicare
d) orientare către rezultate
capacitate de luare a deciziilor
x
_____
_____
_____
_____
_____
2. Competențe de conducere
3. Competențe de guvernanță corporativă
4. Trăsături
5. Legislația în domeniul respectiv
TOTAL (media aritmetică simplă):

Punctajul acordat de membrii Consiliului pentru viziunea privind
eficientizarea activității economico-financiare a Întreprinderii de Stat
„Direcția pentru Exploatarea Imobilului”
(de la 1- până la 10):
________________
___ _________20__ _____________________________________ _________
(Numele, prenumele membrului Consiliului de selectare ) (semnătura)
4
Anexa nr. 4
la Regulamentul privind organizarea şi
desfăşurarea concursului pentru ocuparea
funcţiei vacante de administrator al
Întreprinderii de Stat „Direcția pentru Exploatarea Imobilului”

BORDEROU DE NOTARE
___ ____________________20__
Consiliul de administrație al Î.S. „Direcția pentru Exploatarea Imobilului”, în componenţa:
1. _______________________________________________________
2. _______________________________________________________
3. _______________________________________________________
4. _______________________________________________________
5. _______________________________________________________
Numele candidatului: ________________________________________________
Proba Punctajul
maxim
Notarea
CV-ul 10 Numele și prenumele membrilor
Consiliului de administrație
Punctaj
individual
Punctaj
mediu
aferent
probei
(media
punctajului
individual
acordat de
fiecare
membru)
Viziunea 10
Interviul 10
Punctajul minim pentru promovare este de 6 puncte
Punctaj total: _________________ (media aritmetică a punctajului mediu aferent probei)

5
Anexă nr.5
la Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea
concursului pentru ocuparea
funcţiei vacante de administrator al
Întreprinderii de Stat „Direcția pentru Exploatarea Imobilului”
DECLARAȚIE
privind evaluarea competenței și adecvării persoanei înaintate la
funcția de administrator al Întreprinderii de Stat „Direcția pentru Exploatarea
Imobilului”
Persoana înaintată la funcția de administrator al întreprinderii de stat urmează să
răspundă onest la întrebări și să prezinte toate informațiile pertinente și semnificative pe care le
deține în vederea asigurării unei evaluări obiective și corecte.
Răspunsurile la întrebările de mai jos vor acoperi toate elementele referitoare la situația
persoanei, atît în Republica Moldova, cît și în străinătate.
Informații despre Întreprinderea de Stat „Direcția pentru Exploatarea Imobilului”
Informații personale
Secțiunea 1
Cunoștințe
1.1. Cunoștințe specifice activității ce urmează a fi desfășurată. Studii
Completați tabelul de mai jos cu informații referitoare la studii, începînd cu cele mai
recente

Denumirea instituției de
învățămînt
Profilul studiilor Perioada studiilor Calificarea/diploma obținută

 

Denumirea Întreprinderii de Stat Î.S. „ Direcția pentru Exploatarea Imobilului ”
Număr de telefon pentru informații suplimentare + (373) 22-895003

 

Numele
Prenumele
Data, luna și anul nașterii
Locul nașterii
Cetățenia (se indică toate cetățeniile deținute)
Domiciliul
Locul de trai (dacă este altul decît domiciliu)
Datele de identificare conform actului de identitate
(a) în cazul rezidentului Republicii Moldova – IDNP;
(b) în cazul nerezidentului – seria și numărul de
identificare (sau codul fiscal) ori datele din pașaport și țara de
reședință.
Datele de contact (numărul de telefon (mobil și/sau staționar)
Adresă electronică
Data completării chestionarului

6
1.2. Activități de formare profesională relevante funcției
Completați tabelul de mai jos cu informații referitoare la cursurile de instruire și/sau
perfecționare în ultimii 10 ani la care ați participat, începînd cu cele mai recente

Denumirea instituției de
învățămînt
Tema/subiectul instruire/perfecționare Perioada de Calificarea/diploma obținută

Secțiunea a 2-a
Experiență
2.1. Experiență profesională
Completați tabelul de mai jos cu informații referitoare la experiența profesională în
perioada ultimilor 10 ani, începînd cu cele mai recente

Data
angajării
Data
concedierii/
demisiei
Temeiul/motivul
concedierii/
demisiei
Funcția
deținută
Denumirea și
sediul persoanei
juridice
Atribuțiile delegate,
domeniile de activitate

2.2. Experiență managerială
Completați tabelul de mai jos cu informații referitoare la experiența managerială
(funcția de conducător al unei unități, unei/unor subdiviziuni structurale ale unității, funcția
de membru al consiliului, al organului executiv și/sau al altor organe colective de conducere,
funcții publice etc.) în perioada ultimilor 10 ani, începînd cu cele mai recente

Data
angajării
Data
concedierii/
demisiei
Temeiul/
motivul
concedierii/
demisiei
Funcția
deținută
Denumirea
și sediul
persoanei
juridice
Descrierea
succintă a
activității
persoanei
juridice*
Atribuțiile
delegate,
domeniile
de activitate
Numărul de
angajați
subordonați,
valoarea
bugetului
gestionat

Notă:
* Se vor indica activitățile desfășurate de persoana juridică, numărul de sucursale,
mărimea activelor și a capitalului propriu sau cifra de afaceri și alte informații relevante
2.3. Perioade fără activitate profesională
Completați tabelul de mai jos cu informații referitoare la existența în decursul carierei
profesionale, în perioada ultimilor 10 ani, a unor perioade de cel puțin 6 luni în care nu ați
desfășurat nicio activitate profesională, începînd cu cele mai recente

Perioada de inactivitate Temeiul/Motivul

7
2.4. Apartenența la organizații profesionale sau la alte organizații necomerciale
Dacă sînteți membru al unei organizații profesionale sau altei organizații
necomerciale, specificați mai jos următoarea informație, începând cu cea mai recentă

Perioada Denumirea
organizației
Domeniul de
activitate
Funcția deținută Descrierea succintă a
activității organizației

2.5. Activitatea pentru care este necesară o licență/autorizație/certificare
Dacă ați desfășurat o activitate pentru care este necesară o licență sau un alt tip de
autorizație/certificat eliberat(ă) de către o autoritate națională sau internațională, specificați
mai jos informația necesară,începînd cu cea mai recentă

Data emiterii
licenței/autorizației/
certificatului
Perioada
valabilității
Denumirea autorității
emitente
Domeniul de activitate Alte informații relevante

Secțiunea a 3-a
Reputația
Pentru întrebările închise (da/nu) se încercuiește varianta corectă
3.1. Antecedente penale în curs
Ați purtat răspundere penală ori sînteți în prezent subiectul unui proces penal?

DA NU

În cazul răspunsului „DA”, se vor prezenta detalii (se vor indica cel puțin:
infracțiunea comisă, sancțiunea și data aplicării și executării sancțiunii, respectiv, organul de
urmărire penală (instanța de judecată) care a emis sentința sau care examinează cauza,
infracțiunea incriminată)
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
3.2. Sancțiuni administrative
Sînteți sau ați fost sancționat în ultimii 10 ani cu amendă privind activitatea
dumneavoastră în domeniul economic, cu privarea de dreptul de a deține o anumită
funcție sau de a desfășura o anumită activitate, arest contravențional, obligarea la
repararea prejudiciilor materiale pentru contravenții, alte încălcări (cu excepția celor
disciplinare), cauzarea de prejudicii materiale, comise în exercitarea sau legate de
activitatea anterioară de muncă sau au fost aplicate măsuri (de
remediere/supraveghere/sancționatoare) și/sau sancțiuni față de persoana juridică la
care ați ocupat sau ocupați funcțiile manageriale prevăzute la pct.2.2 din prezentul
chestionar ?

DA NU

În cazul răspunsului „DA”, se vor prezenta detalii (se vor indica cel puțin: autoritatea
competentă care a luat decizia, data deciziei, fapta comisă, măsura aplicată, funcția sau
activitatea, în cazul privării de dreptul de a le exercita – termenul privării. În cazul aplicării
unei amenzi se va indica, de asemenea, cuantumul maxim al amenzii prevăzut de legislația
aplicabilă la momentul sancționării)

8
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
3.3. Sancțiuni disciplinare
Ați fost sancționat disciplinar pentru încălcarea legislației muncii la locurile
anterioare de muncă în ultimele 12 luni ori sînteți în prezent subiectul unor proceduri
legate de aceasta?

DA NU

În cazul răspunsului „DA”,se vor prezenta detalii (se vor indica cel puțin: denumirea
angajatorului, funcția deținută de dumneavoastră, fapta comisă (imputată), după caz,
sancțiunea și data aplicării sancțiunii)
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________

3.4. Vi s-a retras de către vreo autoritatepublică/persoană juridică din
Republica Moldova și/sau din străinătate confirmarea/autorizația pentru exercitarea
unei din funcțiile menționate la pct.2.2 din prezentul chestionar?

 

Neaplicabil DA NU

În cazul răspunsului „DA”, se vor prezenta detalii (se vor indica cel puțin: denumirea
entității, autorității competente, natura confirmării, data retragerii confirmării/autorizației,
măsurile aplicate, după caz, funcția menționată la pct.2.2 din prezentul chestionar pentru care
s-a retras confirmarea/autorizația)
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
3.5. Antecedentele persoanei juridice
O persoană juridică în cadrul căreia exercitați sau ați exercitat pentru o perioadă
mai mare de 3 ani din ultimii 10 ani funcțiile menționate la pct.2.2 din prezentul
chestionar și/sau ați exercitat sau exercitați controlul persoanei juridice, a fost sau este
subiectul unei condamnări penale, administrative sau a unei sancțiuni?

Neaplicabil DA NU

În cazul răspunsului „DA”, se vor prezenta detalii (se vor indica cel puțin: denumirea
persoanei juridice, funcția deținută de dumneavostră, instanța care a emis sentința,
infracțiunea/fapta comisă, sancțiunea și data aplicării și executării sancțiunii, respectiv,
sancțiunea emisă)
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________

9
3.6. Restanțe financiare
Aveți restanțe la plata obligațiilor fiscale sau oricare alt tip de restanțe
financiare?

DA NU

În cazul răspunsului „DA”, se vor prezenta detalii (tipul obligației fiscale, valoarea
restanței, persoana juridică către care aveți restanțe financiare, motivul formării restanței,
vechimea restanței (zile/ani).
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
3.7. Situații de insolvabilitate și/sau de lichidare silită
A fost declarată în perioada ultimilor 10 ani insolvabilitatea dumneavoastră sau
a persoanei juridice în care ați ocupat sau ocupați una dintre funcțiile menționate la pct.
2.2 din prezentul chestionar ori în care, direct sau indirect, ați deținut sau dețineți o cotă
mai mare de 5% din capitalul social al persoanei juridice sau ați deținut controlul*, ori
a fost inițiat procesul de lichidare silită a persoanei juridice respective?

Neaplicabil DA NU

Notă:

*Deținerea controlului
următoarele situații:
– acțiunea în care o persoană se află în oricare dintre

are majoritatea drepturilor de vot într-o altă persoană, are dreptul de a numi sau
de a înlocui majoritatea membrilor organului de conducere al altei persoane şi este în acelaşi
timp acţionar/asociat sau membru al acelei persoane;
– are dreptul de a exercita o influenţă dominantă asupra unei persoane, fiind sau
nefiind acţionar/asociat ori membru al acesteia, în virtutea unui contract încheiat cu acea
persoană sau a unor prevederi din actul de constituire al persoanei;
– este acţionar/asociat sau membru al unei persoane şi majoritatea membrilor
organului de conducere (membri ai consiliului, membri ai organului executiv, adjuncți) al
acelei persoane, aflaţi în funcţie pînă la data depunerii prezentei Declarații, au fost numiţi
ca urmare a exercitării drepturilor lor de vot;
– este acţionar/asociat sau membru al unei persoane şi controlează singură, în baza
unui acord încheiat cu alţi acţionari/asociaţi sau membri ai acelei persoane, majoritatea
drepturilor de vot pentru acea persoană
În cazul răspunsului „DA”, se vor prezenta detalii (se vor indica cel puțin: data
declarării insolvabilității, funcția deținută, cuantumul deținerilor/participațiilor/cotei mai
mari de 5% din capitalul social, data inițierii procesului de lichidare silită)
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
3.8. Performanță financiară
Persoana juridică în cadrul căreia ați exercitat funcțiile menționate în pct. 2.2
din prezentul chestionar și/sau la care, direct sau indirect, ați deținut/dețineți o cotă mai
mare de 5% din capitalul social al persoanei juridice sau ați deținut controlul a
înregistrat pentru o perioadă mai mare de 3 ani consecutiv din ultimii 10 ani un rezultat
financiar negativ nejustificat de factori externi ?

Neaplicabil DA NU

10
În cazul răspunsului „DA”, se vor prezenta detalii (se vor indica cel puțin: funcția
deținută, cuantumul cotei mai mari de 5% din capitalul social, perioada în care a fost
înregistrat rezultatul financiar negativ, valoarea procentuală a rezultatului negativ calculat din
valoarea venitului din vînzări, alte informații succinte care ar descrie rezultatul financiar
negativ)
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
3.9. Au existat în ultimii 10 ani procese civile, proceduri administrative sau
penale, investiții sau expuneri mari compromise, împrumuturi retrase, datorii expirate
care au/au avut un impact semnificativ asupra solidității financiare a dumneavoastră
și/sau asupra persoanelor juridice controlate de dumneavoastră, persoanelor în care
aveți parte în asocieri în participație (într-o entitate asociată) și/sau persoanelor în care
dețineți funcția de membru al organului de conducere (membru al consiliului, membru
al organului executiv colegial, conducător sau adjunct al organului executiv)?

DA NU

În cazul răspunsului „DA”, se vor prezenta detalii (se vor indica cel puțin: denumirea
persoanei juridice, valoarea împrumutului/creditului, soldul datoriei la data depunerii
declarației, inclusiv a celei expirate, scadența, alte informații relevante)
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
3.10. Istoria de credit
Aveți împrumuturi/credite expirate contractate de la persoane juridice/fizice?

DA NU

În cazul răspunsului „DA”, se vor prezenta detalii (se vor indica cel puțin: denumirea
persoanei, valoarea împrumutului/creditului, soldul datoriei la data depunerii cererii, inclusiv
a celei expirate, scadența, alte informații relevante privind datoria)
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
3.11. Activități de spălare a banilor și/sau de finanțare a terorismului
Ați fost condamnat penal pentru infracțiuni de spălare a banilor și de finanțare
a terorismului sau sînteți personal subiectul unei anchete, investigații ori o persoană
juridică în cadrul căreia ați exercitat controlul a fost supusă unor anchete, investigații
privind infracțiuni de spălare a banilor și de finanțare a terorismului, încheiate cu
condamnări penale?

Neaplicabil DA NU

În cazul răspunsului „DA”, se vor prezenta detalii referitoare la anchetă
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________

11
3.12. Alte antecedente economico-financiare
Ați fost sancționat și/sau concediat în perioada ultimilor 10 ani pentru
sustragerea/dobîndirea bunurilor altei persoanei prin furt, însușire, delapidare,
înșelăciune, abuz de funcție, abuz de încredere, precum și pentru evaziune fiscală?

DA NU

În cazul răspunsului „DA”, se vor prezenta detalii (se vor indica cel puțin: autoritatea
care a luat decizia, data deciziei, fapta comisă, sancțiunea aplicată, data aplicării și executării
sancțiunii)
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
Secțiunea a 4-a
Evaluări anterioare
4.1. Ați fost aprobat/confirmat, în perioada ultimilor 10 ani, de către o autoritate
publică/persoană juridică din Republica Moldova sau din străinătate în una dintre
funcțiile menționate la pct.2.2 din prezentul chestionar?

DA NU

În cazul răspunsului „DA”, se vor prezenta detalii (se vor indica cel puțin: denumirea
persoanei juridice în care ați deținut funcția, după caz, țara de origine a acesteia, autoritatea
publică competentă/persoana juridică, funcția în care ați fost aprobat/confirmat și data
aprobării/confirmării)
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
4.2. Vi s-a refuzat în perioada ultimilor 10 ani aprobarea/confirmarea dată de
către o autoritate publică/persoană juridică din Republica Moldova sau din străinătate
pentru una dintre funcțiile menționate la pct. 2.2 din prezentul chestionar?

Neaplicabil DA NU

În cazul răspunsului „DA”, se vor prezenta detalii (se vor indică cel puțin: denumirea
persoanei juridice în care ați deținut funcția, data și temeiul refuzului, autoritatea
publică/persoana juridică).
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
Secțiunea a 5-a
Alte informații relevante
5.1. Cote de participare în capitalul social al persoanelor juridice
Dețineți sau ați deținut în ultimii 10 ani cote de participare, direct sau indirect,
în capitalul social al persoanelor juridice care depășesc 5% din capitalul social și/sau
sînteți beneficiarul efectiv al unei astfel de cote?

DA NU

În cazul răspunsului „DA”, completați tabelul cu informația necesară
12

Denumirea și sediul
persoanei juridice
Cote de participare în capitalul social al persoanelor juridice Alte
informații
relevante
numărul
de
acțiuni/
cote în
capitalul
social
valoarea
nominală a
cotei (unități
monetare)
valoarea
relativă
a cotei
(%)
perioada
deținerii
cotei
(începutul,
sfîrșitul)
Modul de
deținere (se
indică
„direct” sau
„indirect”)
Beneficiar
efectiv*

Notă:
* beneficiar efectiv persoană fizică care deţine direct cote de participare în capitalul
social al persoanei juridice sau controlează în ultimă instanţă, direct sau indirect, deţinătorul
direct sau indirect al unei dețineri/participații calificate ori cote în capitalul social al persoanei
juridice sau din drepturile de vot
5.2. Relații de afiliere în cadrul întreprinderii de stat
Devin anumite persoane afiliate* întreprinderii de stat ca urmare a numirii
dumneavoastră în funcția de administrator al întreprinderii de stat?

DA NU

*Notă:
persoană afiliată administratorului:
soţ/soţie, persoane înrudite prin sînge sau adopţie (părinţi, copii, fraţi, surori,
bunici, nepoţi, unchi, mătuşe) şi persoane înrudite prin afinitate (cumnat, cumnată, socru,
soacră, ginere, noră);
persoana juridică asupra căreia administratorul şi/sau persoanele afiliate acestuia
deţin controlul sau deţin parte în asocieri în participaţie sau exercită influenţă semnificativă
sau sînt membri ai organului de conducere și/sau dețin funcții-cheie (membru al consiliului,
membru al organului executiv, adjunct, contabil-șef)
În cazul răspunsului „DA”, dați detalii după cum urmează:
1) în cazul persoanelor fizice

Nr.
crt.
Numele,
prenumele
Numărul de
identificare
de stat
(IDNP)*
Criteriul
de afiliere
Domiciliul Locul
de
muncă,
funcția
ocupată
Cota de participare în capitalul persoanei juridice
denumirea
persoanei
juridice, țara
de reședință
valoarea
relativă a
cotei (%)
valoarea
nominală
a cotei
(unități
monetare)
beneficiar
efectiv
1.
2.
3.

* În cazul persoanelor fizice nerezidente – seria şi numărul actului de identitate
13
2) în cazul persoanelor juridice

Nr.
crt.
Denumirea
persoanei
juridice
Numărul de
identificare
de stat
(IDNO)*
Criteriul de
afiliere
Sediul Numele,
prenumele
administratoru
lui/
conducătorului
Cota de participare la capitalul altei persoane juridice
denumirea
persoanei
juridice, țara
de reședință
valoarea
relativă a
cotei (%)
valoarea
nominală a
cotei (unități
monetare)
beneficiar
efectiv
1.
2.
3.

* În cazul persoanelor juridice nerezidente se indică numărul de identificare/înregistrare
de stat atribuit de către organul abilitat din țara de origine a nerezidentului
5.3. Sînteți membru al unui partid politic sau persoană expusă politic?

DA NU

În cazul răspunsului „DA”, indicați detalii (se indică cel puțin: denumirea partidului,
funcția deținută)
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
5.4. Managementul timpului
Funcția de administrator va fi cumulată cu alte funcții suplimentare?

DA NU

În cazul răspunsului „DA”, specificați mai jos următoarea informație (în ultima
coloană indicați timpul utilizat lunar pentru alte funcții suplimentare și dacă acestea vor
genera anumite conflicte în cumularea funcțiilor cu cea de administrator alîntreprinderii)

Denumirea persoanei
juridice
Domeniul de activitate Funcția deținută Conflicte de utilizare a timpului

5.5. Conflict de interese
Există sau nu incompatibilitate sau conflict de interese în exercitarea funcției de
administrator (conform Legii nr. 133/2016 privind declararea averii și a intereselor
personale)?

DA NU

În cazul unui răspuns afirmativ, specificați mai jos următoarea informație.

Persoana/organizația unde
lucrați/dețineți cote
Funcția deținută/mărimea
cotei
Informații referitoare la conflict de interese

14
5.6. Recomandări/referințe
Indicați mai jos datele persoanelor care v-au eliberat scrisori de recomandare/referințe
(în cazul în care au fost eliberate)sau persoanelor de contact care pot da referințe. Dacă este
posibil, cel puțin două ar trebui să fie din partea unor angajatori precedenți

Numele, prenumele Numărul de telefon Întreprinderea, instituția sau
organizația
Funcția deținută

5.7. Nivelul de cunoaștere a limbii române și a limbilor străine

Limba cunoscută Nivelul de cunoaștere
limba maternă fluent mediu începător nu o cunosc
Română

5.8. Ați fost destituit, în ultimii 5 ani, dintr-o funcție de conducere în temeiul art.
200 alin. (1) din Codul Civil al Republicii Moldova nr. 1107/2002 (cu excepția cazurilor
de încetare a contractului de muncă din motive neimputabile conducătorului).
În cazul unui răspuns afirmativ, specificați mai jos următoarea informație.

Denumirea persoanei
juridice
Funcția deținută Informații referitoare la motivele destituirii

 

DA NU

5.9. Informații adiționale
Comunicați orice alte informații suplimentare care ar putea fi considerate relevante
pentru aprecierea competențelor, experienței profesionale, reputației
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
Subsemnatul, ______________________________, declar pe propria răspundere, sub
(numele și prenumele)
sancțiunea legii, că toate răspunsurile din prezenta Declarație sînt complete și veridice și nu
există alte fapte despre care ar trebui să informezi solicitantul acestei Declarații în vederea luării
deciziei de numire în funcția de
administrator al întreprinderii de stat;
mă angajez să aduc imediat la cunoștința angajatorului și întreprinderii de stat orice
modificare a informațiilor conținute în acest chestionar;
exprim consimțămîntul expres cu privire la furnizarea către angajator a
informațiilor/datelor despre mine, inclusiv a informațiilor confidențiale, disponibile la alte
persoane/autorități naționale sau din alte state;
declar că prin activitatea mea în întreprinderea de stat nu voi genera prejudicii materiale
sau de imagine a acesteia.
Semnătura declarantului _________________
15
Anexa nr.6
la Regulamentul privind organizarea şi
desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei
vacante de administrator al Î.S. „Direcția pentru Exploatarea Imobilului”
ACORD
privind publicarea pe paginile web ale întreprinderii şi fondatorului a
CV-lui candidatului preselectat după prima etapă de
preselecţie a concursului de selectare a administratorului
Î.S. „Direcția pentru Exploatarea Imobilului”
Subsemnatul/a…………………………………………………………………,
IDNP…………………………………., candidat la funcţia de administrator al Î.S. „Direcția
pentru Exploatarea Imobilului” subiect al datelor cu caracter personal, în conformitate cu
prevederile Legii nr. 133/2011 privind protecţia datelor cu caracter personal, îmi exprim
consimțământul pentru publicarea pe paginile web ale întreprinderii şi fondatorului a CV-lui
meu, la
etapa finală de preselecţie a concursului de selectare a administratorului Î.S.
„Direcția pentru Exploatarea Imobilului”.
Prezentul acord a fost întocmit în două exemplare, câte unul pentru fiecare parte.

Am primit un exemplar Semnătura

Atenționăm că, acest document conține date cu caracter personal. Prelucrarea ulterioară a acestor date poate fi efectuată
numai în condițiile prevăzute de Legea nr. 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal. Acest document este destinat
numai pentru uzul organelor abilitate de lege și nu poate fi dat publicității.

Nume, prenume Semnătura
Data

 

Articole Recente